domingo, 30 de enero de 2011

Mustang (Una zarpadeta bersos d'amor y belatros satelites) Poemario n'aragonés ribagorzán. Primeras paxinas

Alberto Lamora

MUSTANG
(UNA ZARPADETA BERSOS D’AMOR Y BELATROS SATELITES)





























































Murillo Liena/Barcelona, 2009





PA….
Mi pare, que m’ha dau la llengua y tot, y quiero sentir-lo siempre al mío costau.
Mi mare, que m’ha dau la llengua y tot.
Es míos chermans, que siempre asperan més de yo.
Ánchel Conte y Manuel Castán, es míos mayestros, que me ban trobar la llengua en dentro de yo.
Joe Ely, The Beatles, La Ronda Boltaña, Pi de la Serra, Born, Melisa Etheridge, Lou Reed… que he amprau bels trozez de las suyas artes.
Tu, que me leyes con més u menos anglluzia.
TU.

No hay comentarios:

Publicar un comentario